Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programı Nedir/Ne İşe Yarar?
Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programı
Kızılay, bünyesinde görevlendirilmek üzere çağrı merkezi personeli mesleği için yeni personel alımları gerçekleştirilecek. KPSS şartı aranmadan işe alım yapılacağı Kızılay tarafından belirtildi.
Sertifika Programı, Kızılay'ın başvuru aşamasında alım yapacağı personellerden talep ettiği şartları içermekte olup, programı bitrdiğinizde Çağrı Merkezi Personeli mesleği hakkında detaylı bilgi sahibi olabileceksiniz.
Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programını alarak eğitim sonunda size verilen üniversite onaylı ve e-Devlet üzerinden aktarılan sertifikanızı CV'nize ekleyerek işe alım sürecinde avantajlı konuma gelebileceksiniz.
Çağrı Merkezi Personeli Alımı Şartları
Tercihe göre eski dönemlerde asgari 1 yıl çağrı merkezinde çalışmış
Lisans mezunu
İleri seviyede Arapça bilen ve etkin şekilde Türkçe konuşabilen
Tercihen müşteri hizmetleri alanında tecrübe sahibi
Microsoft Office programlarını aktif olarak kullanabilen
Etkin dinleme, empati, geri bildirim ve telefonda etkin iletişim becerileri yüksek
Veri giriş alanında tecrübe sahibi olan ve formlara veri girişlerini etkin şekilde girebilen
Sonuç ve çözüm odaklı olma
Kendini ifade etme yeteneği yüksek
Eş zamanlı çalıma ve zaman yönetimi konusunda tecrübe sahibi
Sabırlı ve gelişime açık olma
İnisiyatif ve sorumluluk sahibi
Analitik düşünme beceri sahibi yüksek olma
İşin takibini ve sonuçlandırılma konusunda başarılı
Askerlik hizmetini tamamlamış. (Erkek adaylar için)
Stres yönetimi konusunda becerikli ve başarılı olma
Takım çalışmasına yatkın olma
Çağrı merkezi personeli, günümüzün hızla gelişen iletişim ve müşteri hizmetleri sektörünün temel taşlarından biridir. Bu alanda çalışanlar, şirketlerin müşterileri ile ilk temas noktası oldukları için, firmanın imajını ve müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyebilirler. Bu sebeple, çağrı merkezi personelinin, iletişim becerileri, problem çözme yetenekleri, sabır ve empati gibi kişisel yetkinliklerinin yanı sıra, ürün ya da hizmetler hakkında detaylı bilgi sahibi olmaları gerekmektedir.
Çağrı merkezi personeli eğitimi, bu ihtiyaçları karşılamak üzere tasarlanmıştır. Eğitim programları, genellikle şirket politika ve prosedürleri, bilgisayar ve telefon sistemleri kullanımı, müşteri ile etkili iletişim kurma teknikleri, zor müşterilerle başa çıkma stratejileri ve stres yönetimi gibi konuları kapsar. Ayrıca, eğitimler sırasında simülasyonlar, rol yapma oyunları ve grup çalışmaları gibi interaktif metodlarla, personelin gerçek hayatta karşılaşabilecekleri durumlara hazırlanmaları sağlanır.
Kaliteli bir çağrı merkezi personeli eğitimi, bireylerin müşteri hizmetleri alanında profesyonel bir kariyer yapmalarını sağlarken, aynı zamanda şirketin müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırarak rekabet avantajı kazanmasına da katkıda bulunur. Bu eğitimler, personelin sadece mevcut becerilerini geliştirmekle kalmaz, aynı zamanda müşteri hizmetleri sektöründeki değişim ve yeniliklere adapte olmalarını da sağlar. Dolayısıyla, çağrı merkezi personeli eğitimi, hem bireysel hem de kurumsal başarının anahtarlarından biridir.
Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programı
Sertifika Programı, Kızılay'ın başvuru aşamasında alım yapacağı personellerden talep ettiği şartları içermekte olup, programı bitrdiğinizde Çağrı Merkezi Personeli mesleği hakkında detaylı bilgi sahibi olabileceksiniz.
Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programını alarak eğitim sonunda size verilen üniversite onaylı ve e-Devlet üzerinden aktarılan sertifikanızı CV'nize ekleyerek işe alım sürecinde avantajlı konuma gelebileceksiniz.
Eğitim hakkında detaylı bilgi ve kayıt için tıklayınız.
Sıklıkla Birlikte Okunanlar
LOKMANSEM NE YAPIYOR?
e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler burada!