Marka / Marka Yönetimi Semineri

Yorumlar

Marka / Marka Yönetimi Semineri

₺399,00

Marka yönetimi, bir markanın tanıtımı, korunması, geliştirilmesi ve yönetilmesi sürecini içeren stratejik bir yaklaşımı ifade eder.

Transkriptli sertifikalar, yetkinliklerini kanıtlayarak iş bavşurularında öne çıkmanızı sağlamaktadır.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Anında Başla
  • Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
  • Bilgisayar, Telefon ve Tabletten Erişim

Marka / Marka Yönetimi

Marka yönetimi, bir markanın tanıtımı, korunması, geliştirilmesi ve yönetilmesi sürecini içeren stratejik bir yaklaşımı ifade eder. Bir marka, bir ürün, hizmet, şirket veya kuruluşun kimliğini ve farklılığını temsil eder. Marka yönetimi, marka bilinirliğini artırmak, marka değerini korumak, marka itibarını güçlendirmek ve tüketicilerin marka ile olan ilişkisini yönetmek için çeşitli stratejileri içerir. Bu stratejiler arasında marka konumlandırma, marka iletişimi, marka sadakati ve marka genişletme yer alır. Marka yönetimi sürecinde, markanın hedef kitlesi, rekabet ortamı, pazar trendleri ve tüketici davranışları gibi faktörler de dikkate alınarak stratejik kararlar alınır ve uygulanır. 

Eğitim İçeriği

  • Marka Yönetimi 
  • Marka Denkliği 
  • Marka Farkındalığı 
  • Marka Yaşam Döngüsü 
  • Marka Kimliği 
  • Marka İmajı 
  • Marka Kişiliği 
  • Marka Algı 
  • Marka Güveni 
  • Marka Bağlılığı 
  • Markaya Kendini Adama 
  • Marka Toplulukları 
  • Marka Çağrışımları 
  • Influencer Pazarlamanın 4M'si

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; Lokman Hekim Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (SEMUZEM) Onaylı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.


Eğitim süreci sonucunda elde edeceğiniz sertifikayı özgeçmişinize ekleyerek kariyer fırsatlarınızı artırabilirsiniz. Belgeniz, üniversite onaylı olup, e-Devlet üzerinden sorgulanabilir olacaktır.


Sertifika programları, kişisel ve mesleki gelişimlerine önem veren bireyler için uygundur. Alanında uzmanlaşmak, kariyerinde ilerlemek veya işe girişte rekabet avantajı sağlamak isteyenler için mükemmel bir fırsattır. Ayrıca, eğitim hayatlarını sürdüren öğrenciler de sertifikalı eğitim programlarına başvuru yapabilirler.


"Eğitime Katıl"
butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Ödemenizi mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün , mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.

  • Tüm işlemler online olarak gerçekleşmektedir.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Kayıt itibariyle kullanıcı adı ve şifre SMS yoluyla iletilmektedir.
  • Sınavlar internet üzerinden Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Eğitim ve sınav 2 ay sürecektir. Eğitim ve sınavların bu süre zarfında tamamlanması gerekmektedir.
  • 3 defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır, adaylarımızın %99'u ilk sınav haklarında başarılı olmaktadır. Eğer 3 sınav hakkınızda da başarılı olamaz iseniz ek 1 sınav hakkı tanımlanacaktır ve ücreti 500₺'dir.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" verilecektir.
  • Türkiye’nin ve Dünya’nın neresinde olursanız olun eğitim programlarına başvurabilirsiniz.
  • Başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir. Önce başvuru yapınız.
  • Kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 439 06 09 iletişim numarasına whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına " TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır.
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "Lokman Hekim Üniversitesi” (Yazınız) yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında doldurulan bilgiler aday sorumluluğuna aittir.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

LOKMANSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!